facebook instagram youtube

Συνταγές με Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα στην καθημερινή μας διατροφή και αν τα συνδυάσετε σε ένα απολαυστικό πιάτο ζυμαρικών τότε έχετε ένα πλήρες θρεπτικό γεύμα! Με τα MISKO ζυμαρικά δοκιμάστε τους ευφάνταστους συνδυασμούς γεύσεων που σας προτείνουμε!

ΦΙΛΤΡΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

ΦΙΛΤΡΑ
close

1 - 12 ΑΠΟ 220

remove ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
< 30 ΛΕΠΤΑ
Συνταγές που περιέχουν τα υλικά
Συνταγές που δεν περιέχουν τα υλικά

Τι συνταγές με λαχανικά θα βρω στη MISKO;

Τα λαχανικά παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη Μεσογειακή διατροφή και η Misko τα τιμά με πάνω από 180 συνταγές με λαχανικά.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα της Misko και ανακαλύψτε λαχταριστές συνταγές με λαχανικά και την...

+

Τι συνταγές με λαχανικά θα βρω στη MISKO;

Τα λαχανικά παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη Μεσογειακή διατροφή και η Misko τα τιμά με πάνω από 180 συνταγές με λαχανικά.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα της Misko και ανακαλύψτε λαχταριστές συνταγές με λαχανικά και την Ολική Σειρά Ζυμαρικών, ή δεκάδες γρήγορες και νόστιμες συνταγές για σαλάτες. Ενώ δε λείπουν και ενδιαφέρουσες παραδοσιακές συνταγές όπως η μανέστρα της γιαγιάς αλλά και τα λατρεμένα σε όλους μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα. Στη λίστα με τις συνταγές με λαχανικά θα βρείτε και υπέροχες ιδέες για να εντάξετε τα λαχανικά στη διατροφή των παιδιών με δεκάδες προτάσεις για συνταγές με λαχανικά για τα παιδιά.  

 

Πόσες θερμίδες έχουν τα ψητά λαχανικά;

Αναρωτιέστε πόσες θερμίδες έχουν τα ψητά λαχανικά; Τα ψητά λαχανικά αποτελούν μια υπέροχη πρόταση διατροφής, πολύ γευστική μα και θρεπτική. 

  • H μελιτζάνα έχει ελάχιστες θερμίδες (25 kcal/100 γρ.) και πολύ λίγους υδατάνθρακες και έτσι ταιριάζει σε όλες τις δίαιτες. 
  • Ενώ λίγες παραπάνω θερμίδες έχει η κόκκινη πιπεριά στη ψητή της εκδοχή, με 31 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. 
  • Η πατάτα έχει μεγαλύτερη θερμιδική αξία από τα δύο προηγούμενα λαχανικά καθώς στα 100 γρ. έχει 93,2 θερμίδες
  • Ωστόσο αν θέλουμε να απαντήσουμε στην ερώτηση πόσες θερμίδες έχουν τα ψητά λαχανικά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας το πόσο ελαιόλαδο θα χρησιμοποιήσουμε, ή οποιαδήποτε άλλο πρόσθετο.  

 

Πόσες θερμίδες έχουν τα βραστά λαχανικά;

 

Τα βραστά λαχανικά έχουν λίγες θερμίδες και αποτελούν εξαιρετική επιλογή για ένα ελαφρύ γεύμα. Το μπρόκολο για παράδειγμα έχει 33 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, ενώ το βρασμένο κουνουπίδι έχει 22 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Τα βραστά καρότα έχουν και αυτά χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, μόνο 26 kcal. Ενώ το κολοκυθάκι έχει μόνο 17 θερμίδες ανά 100 γραμ., γεγονός που μας επιτρέπει να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες και να αισθανόμαστε χορτάτοι. Για το τέλος αφήσαμε το βραστό λαχανικό με τις περισσότερες θερμίδες, την πατάτα. Η βραστή πατάτα έχει 75 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, ενώ η γλυκοπατάτα 90 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. 

 

Ποια είναι τα αμυλώδη λαχανικά; 

Τα αμυλώδη λαχανικά είναι μια εξαιρετική πηγή αμύλων και πρωτεϊνών και έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Ποια είναι όμως τα αμυλώδη λαχανικά

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν λαχανικά όπως τα η κίτρινη κολοκύθα, το καλαμπόκι, οι πατάτες, ο αρακάς, οι γλυκοπατάτες, τα καρότα αλλά και τα παντζάρια. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως ένα ισοδύναμο αμυλούχων λαχανικών περιέχει 80 θερμίδες, 3 γρ. πρωτεΐνες και 15 γρ. υδατάνθρακες. Ενώ αξίζει να σημειωθεί πως παρόμοια θρεπτικά συστατικά με τα αμυλώδη λαχανικά έχουν και τα όσπρια παρότι δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. 

 

Ποια λαχανικά έχουν τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία; 

Τα λαχανικά θα πρέπει να αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής μας καθώς περιέχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. Ποια λαχανικά όμως έχουν τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία

  • Ο αρακάς είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά, με τις αγκινάρες και το κρεμμύδια να ακολουθούν. 
  • Το μπρόκολο μαζί με το σπανάκι, το καρότο, το λάχανο και τις μελιτζάνες είναι γνωστά για την υψηλή περιεκτικότητα τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες. 
  • Τη λίστα με τα λαχανικά με τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία συμπληρώνουν οι κόκκινες πιπεριές και λαχανάκια Βρυξελλών, λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ.  

 

Ποια είναι τα λαχανικά κάθε εποχής; 

Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε λαχανικά εποχής καθώς έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, έχουν καλλιεργηθεί χωρίς χημικά λιπάσματα και κρύβουν περισσότερη νοστιμιά. Ποια είναι όμως τα λαχανικά κάθε εποχής

  • Το καλοκαίρι οι επιλογές είναι πολλές με τα παρακάτω λαχανικά να κυριαρχούν: αγγούρι, αβοκάντο, αρακά, άνηθο, αντίδια, βλίτα,  κολοκύθι, κρεμμύδι, καλαμπόκι. μελιτζάνα, μαϊντανό, μάραθος, μαρούλι, μπάμιες, ντομάτα, πιπεριά, πατάτα, παντζάρι, ραπανάκι, ραδίκι, σκόρδο, σπανάκι, σέλινο, σέσκουλο, φασολάκια και φρέσκο κρεμμύδι. 
  • Το φθινόπωρο σειρά παίρνουν τα εξής λαχανικά: άνηθος, αντίδια, βλίτα, καρότο, κουνουπίδι, κολοκυθάκι, κολοκύθα, κρεμμύδια ξερά, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκι Βρυξελλών, μαϊντανό, μελιτζάνες, μπάμιες, μάραθος, μπρόκολο, πατάτες, πιπεριές, παντζάρια, πράσο, ραπανάκια, ραδίκια, ραπανάκια, σέλινο, σέσκουλο, σπανάκι και φασολάκια.
  • Ο χειμώνας δεν μας αφήνει παραπονεμένους καθώς μας χαρίζει τα εξής λαχανικά: αντίδι, αβοκάντο, άνηθος, αγκινάρα, καρότο, κουνουπίδι,  λάχανο, λαχανάκια Bρυξελλών,  μαρούλι, μαϊντανός, μπρόκολο, παντζάρι, πατάτα, πράσο, ραδίκια, ράπα, σέλινο, σέσκουλο, σπανάκι και φινόκιο.
  • Ενώ η άνοιξη όπου η φύση ξυπνά και πάλι είναι γεμάτη με καλούδια με τα παρακάτω λαχανικά να ξεχωρίζουν: αγκινάρα, αβοκάντο, άνηθος, αντίδια, αρακάς, βλίτα καρότο, κουνουπίδι, κουκιά, λάχανο, λαχανάκι Βρυξελλών, μαϊντανός, μαρούλι, μπρόκολο, ντομάτα, παντζάρι, πράσο, πράσινο κολοκύθι, πρώιμο αγγούρι, πιπεριά, ραδίκι, ράπα, ραπανάκι, σέλινο, σέσκουλο, σπανάκι, σπαράγγι λευκό και πράσινο, φρέσκα κρεμμυδάκια, και φινόκιο.
© MISKO 2024. All rights reserved. | Created by Sleed and Concept Maniax.